کد خبر: ۹۴۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۲۴۴
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل نساجی با یک بازی بیشتر به فاصله دو امتیازی پرسپولیس در صدر جدول رسید.

جدول لیگ برتر فوتبال| سپاهان به فاصله ۲ امتیازی پرسپولیس رسید/ صعود استقلال با ۴ گلبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل نساجی با یک بازی بیشتر به فاصله دو امتیازی پرسپولیس در صدر جدول رسید.

 در روز اول از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) دو دیدار برگزار شد که پنج گل در آنها به ثمر رسید و در این بین چهار گل سهم استقلالی‌ها بود.

استقلال‌، شکست سنگینی را به ملوان تحمیل کرد تا پس از باخت هفته پیش‌ مقابل سپاهان در اصفهان، تا حدودی شرایط خود را در جدول رده‌بندی روبه‌راه کند و از بحران خارج شود. استقلال با برد امروز 30 امتیازی شد و موقتاً بالاتر از گل‌گهر در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

چهار گل استقلال در حالی مقابل ملوان به ثمر رسید که شاگردان مازیار زارع در پنج هفته گذشته موفق شده بودند دروازه‌شان را مقابل حریفان بسته نگه دارند، اما به یکباره مقابل شاگردان ساپینتو چهار بار توپ از خط دروازه‌شان عبور کرد.

در دیگر دیدار امروز سپاهان در قائمشهر، توانست پیروزی مهمی را به دست بیاورد و با یک گل تیم حمید مطهری را مغلوب کرد. امید نورافکن این هفته عصای دست مورایس شد و گل سه امتیازی را مقابل نساجی به ثمر رساند تا سپاهان 33 امتیازی شود و با یک بازی بیشتر در فاصله دو امتیازی پرسپولیس در جدول قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: